اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۵۳۶۴

وقتی از کی‌روش انتقاد می کردم همه طرفدارش بودند

وقتی از کی‌روش انتقاد می کردم همه طرفدارش بودند
هومن افاضلی عضو هیئت مدیره باشگاه نساجی گفت: در گزینه‌های موجود قلعه نویی بهترین راه حلی است که فدراسیون فوتبال انتخاب کرد.
۱۸:۴۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
وانانیوز|

هومن افاضلی از مربیان فوتبال و یکی از منتقدان کی روش، درباره سرمربی قبلی و فعلی تیم ملی، سخنانی را بر زبان آورد که بخش هایی از آن را در زیر می خوانید:

*زمانی علیه کی‌روش حرف می‌زدم که همه طرفدار وی بودند. الان که کی‌روش دیگر در تیم ملی نیست همه منتقد او شدند. گفتن این حرف‌ها هنر نیست و کی‌روش یک موضوع تمام شده در فوتبال ماست. لزومی ندارد درباره وی حرف بزنیم. نباید اشتباهات گذشته را فراموش کنیم و باید نگاه روبه جلویی داشته باشیم.

*در گزینه‌های موجود قلعه نویی بهترین راه حلی است که فدراسیون فوتبال انتخاب کرد. گزینش خوبی بود. هرچند انتخاب قلعه‌نویی به این معنا نیست که تیم ملی باید قهرمان آسیا شود. در هر مقطعی شرایط، برنامه ریزی برای تیم، مشکلات مالی و مسائل زیادی را باید در نظر بگیریم.

*امیدوارم از قلعه‌نویی حمایت شود. او برای اینکه در این نقطه قرار بگیرد، سالها زحمت کشیده و تجربه خود را در اختیار تیم ملی قرار داده است، اما هیچ مربی به تنهایی نمی‌تواند تحول اساسی ایجاد کند. باید ساختار مدیریت از وی حمایت کند. اگر حمایتی که از کی‌روش شد از قلعه نویی هم شود، او سرمربی موفقی در تیم ملی خواهد شد.

*الان همه ماهیت فوتبال جنجال شده است و در رده‌های پایه فساد زیادی وجود دارد. مسائل زیادی در انتخاب بازیکن و پرورش آنها رخ می‌دهد که چرخه تولید بازیکن را از روال عادی خارج کرده است. به همین دلیل تا وقتی شما چیزی نکارید، چیزی هم درو نمی‌کنید.

*متاسفانه در پایان فصل هیچ وقت مانند دیگر جاهای دنیا ارزیابی نمی‌کنیم که لیگ این فصل چه دستاوردهایی از لحاظ اقتصادی، فنی، برگزاری و ساماندهی داشته است. در همه جای دنیا در این زمینه فکر و برای ارتقای آن تلاش می‌کنند، اما لیگ ایران برگزار و تمام و دوباره شروع می‌شود و تغییری در آن نیست. لیگ باید برای آینده تغییر کند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین